2.trimester sonrası bende idrar kaçırma başladı.Doktorum normal ola bilir dedi. Alerjim olduğu için hapşırık sonrası kaçırıyorum. Şimdi grip oldum öksürüyorum. 30.haftadayım bu araştırayım dedim korktum yazılanlardan.Su ola bilirmiş.Şimdi ben su olduğunu nasıl anlayabilirim idrar kokusu azda olsa oluyor. Başka nasıl anlaya bilirim? Doktorum yurtdışında yanına gidemiyorum