Berkaytuana benim gibi takıntılı anneler 1 parçası kirlenince komple takımı değiştirirse 10lu çok gereksiz 😂 ilk gebeliğimde 1 tane 10lu hastane çıkışı almıştık ama kıştı.. İyne de gereksiz geldi bana. Şimdi benim de haziranda nasipse, 2,3 tane 5li alıcam 🤗