arkadaşlar merhaba 23+1 haftadayım perinatolog kasılma için endol vermişti 3 gün kullanmıştım 2 hafta önce bugün de bir tane içtim sancım var diye şimdi ağlıyorum bebekte zarar olur mu diye çünkü kendi doktorum içme demişti bu arada rahim ağzı kısalığım var evdeyim çok psikolojim bozuldu lütfen aydınlatır mısınıx daha önce yani 2 hafta önce içmiştim bugün de bir tane içtim :( çok pişmanım doktoryms söylesem kızacak