Asliskoovisko demli bir bardak veya çok açık iki üç bardak ile sınırlamıştı doktorum, sabah bir bardak açık içiyorum o da her gün değil. Çünkü ben iki günde bir kahve içiyorum, çay ile öncesinde de aram yoktu, çaydan da ekstra kafein almak istemiyorum. Eğer kahve, çikolata tuketmiyorsaniz bence iki bardak normal çay sıkıntı olmayacaktır