vivivi merhaba daha önce sizi paylaştığım bi gonderide yorumda görmüştüm fatma hocaya gidiyorsunuz sanırım doğumunun nasıl geçti fatma hoca mı girdi doğuma bende 27 haftalik oldum şu an zaman yaklaştıkça korkmaya başladım özellikle normal doğumdan ilk gebeligim alttan muayene filan zor oluyorum