wildwings09 Herkese merhaba🙃 ebebek’te baby mom markalı hands free göğüs pompası indirime girmiş. Normalde elektrikli almak istiyordum sürekli şarj vs. uğraşamam diye ama bunu kullanan varsa görüşlerini merak ediyorum. Tavsiye eder misiniz?
Havvanur42 wildwings09 bende aldım bugün Manuel olandan 187 liraya düşmüştü. İlk gebeliğimde sadece 2 ay falan kullanmıştım o yüzden elektrikliye para vermek istemedim inşallah işimi görür
glycnkrt wildwings09 ya ben ilk doğumum diye mi artık bilmiyorum manuel aldım ama gelmedi bir türlü damla dahi gelmedi. annemde yardımcı oldu ama yok. mecbur baby mom elektriklisi aldım memnun kalmıştım.
Sermec27 wildwings09 ben manuel göğüs pompası kullandım bu markanın oğlum küvezdeydi 17 gün sağım yaptım memnun kaldım açıkçası 🥰