Sevgili anneler 2 gün önce gebelik testi yaptım pozitif çıktı çok şükür 🙏🏻 SAT’a göre 4+4 oluyor. 6 hafta olduğumda gitmeyi düşünüyorum kese görünmeme durumları vs olduğu için. Öncesinde bu hafta içi sağlık ocağında kan tahlili yaptıracağım. Ama sizce kadın doğuma daha erken gitmelimiyim? 2.çocuğum olacak kısmetse 🙏🏻😇