Sıkma canını değiştir doktoru son 3 aya girmeden doğrusunu bulana kadar değiştir dur bende öğrendiğimde 4 haftalikti tahlil sonucunu aldım Odasına girdim bana noldu ne şikayetin var dedi hamile olduğumu yeni öğrendim şikayet değil bence dedim çıktım yüz ifadesi ses tonu görünümü cidden hem hoş değildi hemde bi insana bakarsın güven duyarsın ya ben ona hiç güven duymamıştım sonra araştırmaya geçtim orda doktorlar sürekli degissede hepsi iyiydi ama hastane şartlarını beğenmedim için 28. Haftada özele geçtim. Ben ilk 3 ay çay kahve neskafe içmedim taze meyve suları içtim bişey içmek istediğim zaman kutu meyve suyu ice tea falanda içmedim ha içsen sakıncası olur hayır aşırıya kacmadigin sürece içebilirsin. Çay ve neskafe türk kahvesinden daha zararlı çayın içinde tein ve daha bilinmeyen maddeler var. Günde 1 çay bir kahve içebilirsin diğer içecekleride 1 2 bardak kısaca abartmadan yani