Doğum ne zaman? Benim bebe 2 hafta içinde gelecek gibi, ilk 1 ay da çok hızlı büyüdükleri için 2 tane takım dışında 10 tane kadar çeşit çeşit zıbın aldım. Evim de aşırı sıcak ve klima yok diye. 1-3 ay kısa paçalı tulumlardan aldım. 3-6 ay da kışa denk geliyor diye önü fermuarlı tulumlardan aldım. Mevsim de önemli faktör bence, dikkate alarak hareket edin.