1palyaco Herkeste aynı etkiyi yaratmaz ama kullanıp memnun kaldığınız mama nedir ? Yenidoğan bebeğim için .
Babymom07 1palyaco Ben golden goat çok iyi diye duydum canım keçi sütlüymüş. Ama şimdiden almayacağım lazım olunca doktorun da önerdiği markayı almayı düşünüyorum
NerminAyla 1palyaco Aptamili duymak bile istemiyorum o günler çok zordu aşırı gaz kabız yaptı. Bebelaca geçtik rahatladık kuş gibi hafifledik hepimiz
beautifulgirl 1palyaco hipp combiotic çok memnundum yine onu alacağım. Aptamil içinde çok şeker var mamaların içeriklerini iyi inceleyip vermek gerekiyor
melike81_ 1palyaco sma vermişti yenidoğan zamanında eczaneci hiç yaramadı kilo almado aptamile geçtk toparladı