Merhaba kızlar gecen hafta hamile oldugumu ögrendım suan 5 haftalık . 4 bucuk yasında kızım var ilk hamileligim berbat geçti 6. Haftadan sonra her günüm kusma bulantı 21 haftaya kadar sürdü haftada 2 gün serumlarla beslendm ayakta duramıyordum kusmaktan. Sımdı yine gebeyim suanlık bulantım yok ama cok korkuyorum ilkinde benım gibi kötü geçp iki ci ücüncü gebeliklerde tam tersi olan varmı cok korkuyorummmm yardım pleaase 😂