Serpilataman doğrudur. Pens dediğim şey solingen kobalt hector, fiyatı 210 lira ve hicbir salonda ücret ödenmeden kimseye özel pens kullanılmaz. Şöyle düşünün. Ücret ödemeden size özel pens kullanıldığını söylüyorsunuz, diğer bayan da aynı şeyi söylüyor. Manikuru maksimum 50 liraya yaptiriyorsunuz pens 210 lira. Sizce gerçek gibi mi?