Gamze08 çok geçmiş olsun egerkı öksürük balgam devam edıyorsa doktora goturun kan tahlıllerıne baksınlar bebegınız suan küçük fark etmesen cıgerlere ınebılır kan tahlıllerıne göre gerekirse ınsallah gerekmez yatış verebılırler korkmayın nasıl ıyılesecekse öyle olsun