gulcin8396 yaa çok teşekkür ederim 26 yaşındayım 19 yıldır tip 1 im gebelik sürecinden önceye kadar gayet güzel götürüyordum doz ayarlamasını filan ama gebelikte zorlandım fazlası ile çünkü sadece kendi canım değil bi candan daha sorumluyum o da korkutuyor beni. Sabah 30 öğlen ve akşam 40 karbonhidrat alıyorum yani şöyle sabah 2 dilim ekmek, öğlen ve akşam 6 7 kaşık pilav veya makarna bide yoğurt bu kadar yediğim ara öğünüm yok hiç bişeyim yok cidden doymuyorum ve aç geziyorum yani