Melike2535 İlk aşılamamda femara kullanmıştım bu aşılamada gonalf kullanicaz dedi doktorum sizce ihtimal daha yüksek olur mu
1Anneadayiiii Melike2535 bende senin gibiydim canım ilk aşılamada femera kullandım tutmadı 2ağustosta 2.aşılamamı yaptırdım bu sefer iğne kullandım iğne daha iyi diyorlar ama inşallah öyle olur ve pozitifi görürüz sen ne zaman başlıcaksın canım
Sibel3434 İğne olunca yumurtalar büyümesi daha fazla oluyor bende asılama yaptırdım iğne kullandım ilaç kullandım büyümedi yumurta hiç
Melike2535 1Anneadayiiii ben de yarın gidicem Regl olunca gel dedi doktorum insallah hayırlısıyla size nasip olur lütfen siz de dua eder misiniz artık tükendiğimi hissediyorum
1Anneadayiiii Melike2535 Rabbim yardımcın olsun canım hakkında hayırlısı neyse o olsun ben bekleme sürecindeyim isteyen herkese nasip olsun inşallah güzel haberler alırız bu ay Rabbim gönlünden geçeni hayırlısıyla nasip etsin inşallah sana 😍🌸💖