Beyaz_kralice belinden karnına yada karnından sırtına doğruysa bi nst çeksinler benim doğum sancısı çıkmıştı 17 gün yattım hastanede 30.haftadan doğum sancısı çekmeye başladım 34te yatırdılar farklı hastanede gitmiştim kontrole 30da gittiğim doktor doğum sancısı olabilir eğitim araştırmaya git demişti kendi doktoruma gittiğimde sekreteri göndermiş doktorum yoktu neyse acilden giriş yaptım yatırdılar doğum sancısı çıktı 100e kadar vuruyordu ama düzensizdi 5 dakikada en fazla üç kez yükseliyordu uzun süre yüksek kalıp düşüyordu demem o ki bisey olmaz diyene aldırma git bi görün ne olur ne olmaz