aysess Kızlar, dört gün önce normal doğum yaptım. İki gündür ağrım var biraz daha. Bugün dikiş yerine baktım. Dikislerin yanında etler portlemis gibi daha önceden yoktu bunlar. Dikislerim mi açılıyor acaba anlamadım. Yarın doktor kontorlu var ama çok sıkıldım. Temizliğe çok dikkat ettim ama bebişim kuvozde olduğundan çok dinlenemedim. İnşallah önemli birşey olmamıştır. Fikri olan yorum yapabilir mi ?
Deletedmom434 aysess bende normal doğum yaptım 64 gün oldu ama bende hiç olmadı,fakat doktorum şişlik olabilir korkma demişti fakat yinede doktoruna sor farklı bir durum olabilir
Serpilataman aysess benimde ağrım olmuştu dikişlerimde nerden baksanız 1 ay geçince iyileşmişti en doğru muayene eden doktorunız söyler herkesin yapısı çok farklı allah yardımcınız olsun 🙏🏻
Sinmn aysess iki normal doğum yaptım, iki oğlum da küvözde kaldı birer hafta bu yüzden ben de dinlenemedim pek.. ilk günler bende de şişlik oldu, yaklaşık bir hafta, on günde iyileşti, ama enfeksiyon belirtisi varsa ihmal etmemek gerek
aysess Kızlar dikislerimden bir kaç açılma olmuş yeniden dikildi, benim hissettiğimde ödenmiş doğumdan bir süre sonra oluyormuş