asli_hmz Bende serklajlıyım. Bu ay içinde boya badana yaptırıcam. Ablam gelicek oda temizlik yapar. Eylüle kadar temizlik işini bitirmek planım. Sonrada bebek alışverişi, kıyafeti ütüsü falan olur. Hastane çantası hazırlığı vs.Ekim gibi görünüyor doğum zaten inşallah vaktinde sağlıcakla doğar hepsi. 5 yaşında kızım var Eylülde anaokuluna gidicek, son ayım olcak zorlanmamak için eylüle kadar herşeyi halletmek niyetim bakalım.