İlk bebeğim ilk deneme de olmuştu 12 haftalık kaybettim şimdi tam 4 ay sonra 3. Deneme de oldu elhamdülillah ama ben bu ay muharrem ayında hz zekeriya as. Duasını okudum her namazda secde’ye gititiğimde hayırlı bir evlat ve gebelik istedim el musavvir zikri çektim bir de ya mubdi zikir çektim vee en önemlisi hiç kafama takmadım boşverdim tonlarca test almadım Rabbim sana da gebelik nâsip etsin inşallah 🥰🤲🏻