alsar11 Bu gün hiç mide bulantısı yasamadım kusmadım.. dün doktorum ilaç yazdı onu içtim aksam bu gün olmadı olsaydı yine içecektim garipp ve sevinçliyimm😍💕 sizde durumlar nasıl?
Beybyi alsar11 6. Haftamdayim mide bulantısı ve kusma var iştahsızlık var koku hassasiyeti var hiç bir şey tüketemiyorum bebeğe bı şey olur endişesindeyim bilmiyorum
Meriel Aynı haftadayız, bana da cuma günü ilaç yazdı iki gündür yaşamak çok güzelmiş diyorum çok şükür. Umarım hep böyle güzel sağlıklı ilerleriz 💕 sadece dün biraz yorulmuşum belim hemen ağrıdı 🫠
alsar11 Meriel yemin ederim ya bu gün gözlerim açıldı resmen sabah sabah ne yediysem hop anında kaytarıyordum🥲 İNŞALLAH sağ salim ilerlerizz😍😍
alsar11 Beybyi bende öyle olmustum yemek yemeğe çalış kaytarsan bile ben öyle yapıyordum kanımız düşmemeli meyve bolluca ye mutlaka .. En önemlisi kaytarman varsa doktorunu ara ki ben öyle yaptım ara ve sana ilaç yazmasını söyle ❤️ GEÇİCEK İNŞALLAHH BU GÜNLERDE SAĞ SALİM KUCAĞIMIZA ALALIM BEBİŞLERİMİZİ🤲💝
Beybyi alsar11 inşallah böyle olunca onun için de tedirgin oluyorum çünkü hiç bir şey yiyemiyorum dün mesela gün boyu yediğim şey 1 salatalık 1havuc 1 yarım kavun 1 su bardağı su bu 1 tane elma bunları yedim sabahtan akşama kadar
Balkan77 Beybyi kuzum benim ablam doğurana kadar kustu beslendiği sadece hemen hemen suydu ve meyveydi bebişi 4200 doğdu tedirgin olmayın korkmayın
Beybyi Balkan77 teşekkürler özele gidicem sanırım bu gün bı ilaç vs bı şey verirler hastane randevum 14 Ağustos ta daha var yani o yüzden bı gdiym bari keseyi de görmüş olurum 6 haftalık bu gün
Balkan77 Beybyi ilaç veriyorlar kusmamak için bende 15 haftalık gebeyim benimde olmuştu 3 gün sadece folik asitden dolayı değiştirince geçmişti dilerim kısa zamanda geçer canım endişe etmeyin