Son 1.5 ayda 7 kilo kadar verdim.Ve hamileyim İçimden nerdeyse hiç birşey yemek gelmiyor meyve salata su vs başka birşey istemiyor canım evde bile yemek yapmıyorum haftada iki gün anneme gidiyorum orda yiyorum.İlk doktor kontrolüm Çarşamba günü olacak test pozitif çıktı.4 aya yakındır adet olmuyorum.Nasıl farketmedin diyecekseniz bende şaşkınım senede bir iki ay olmadığı oluyordu sıcaklarda böyle bastırınca dedim ondan oldu heralde.Beslenmemin bu şekilde olması ve kilo vermem sıkıntı olur mu?Testi iki hafta kadar önce yaptım ve ne yazık ki 30 kilo fazlalıkla hamile kalmıştım.Yorumları bekliyorum🌹