Tüm elektronik eşyalar aşırı dikkatini cekiyo
30 aylık ama 10 gündür tuvalet eğitimini ogrenemedi
Yabancı hiç kimseyi istemez biri gelince ağlar git diye bağırır
Yaşıtlariyla sadece oyuncagi varsa oyuncak için yanına gider onun dışında asla oynamaz
Konuşma olarak da 2li cümleleri var normal konuşma düzeyine henüz geçmedi
Sizce gelişimi geri bir cocuk mu? Ne yapmam lazım bilgisi olanlar yazabilir mi