Normalde cumartesi günü sabah 7 de gidip doğuma girecektim ama canım oğlum gece sancıları gönderdi bana 10 dkya düşene kadar düzenli olduğunu anlamadım sonra anlayınca gece 3 te hastaneye gittik nst de sancım vardı hemen doktoru ve ekibini çağırdılar beni ameliyathaneye alıp hazırladılar doktorum gelip ameliyatımı yaptı 03.57 de oğlusum doğdu 🥹 en son 3550 denmişti 3700 falan doğar diyordu doktorum ama 3300 gram doğdu biliyordum ultrasonla aynı olmayacağını 🤦🏻♀️ çıktığım ilk yarım saat çok ağrım vardı 2 serumla kestiler ağrıyı sonra hemşire karnıma bastırdı alttan iki parmağını da soktu çünkü kanama gelmemiş yapmam lazım pıhtı atar dedi kızımda yapılmamıştı kanama gelmediği zaman bu işlem yapılıyormuş , ayrıca sondayı oda da takacaklardı uyuttuktan sonra takmalarını istedim sizde korkuyorsanız söyleyebilirsiniz , bundan sonrası çok güzel ilerledi ayağa kalktıktan sonra hiç oturmadım dün doğum yapmama rağmen şuan çıkıp hiç bişey yok gibi gezebilirim kimse yeni doğum yaptım demez 😂 tek sıkıntı sütüm yeni yeni gelmeye başlıyor beni üzen tek konu bu oldu umarım artar , ben Alparslanıma kavuştum darısı sizlere inşallah 🙏🏻💙🥹
