minikoglum küçük bir tavsiyem var eğer normal doğumsa tabi doğuma girdiğinizde üzerinizdeki kıyafetleriniz yanınızda kalıyor onları giyin tekrar. odanıza alındığınızda duş alır gibi batikondan arındırın bacakları felan oh tertemiz giyin pijamalarını miss😉