Berfinnn35 Dün akşam saatlerinde başladı halsizlik baş ağrısıyla beraber ondan önce ki gün klimanın karşısında uyumuştum hala devam ediyor ateşim naptıysam düşmedi 37.5 38.5 arasında gidip geliyor önerileriniz var mı tehlikeli bir durum mu nasıl geçer