Aysegul34_16 eczanedede satılıyor ama çok pahalı 5 tanesi 25 tlydi ben n11.comdan aldım eylül ayında 30 tane ovulasyon testi 2 gebelik testi ve hediye olarak 1 tanede erken gebelik testi vardi icinde hepsi 30 tlydi kargosu da bedavaydi benim kullandigim marka laboquick di çok memnun kaldim ayni gebelik testi gibi hicbir farki yok adetiniz bittikten 4 gün sonra başlıyor sunuz ben öğlen 1 de yapiyordum 3 saat sıvı almadan ilk baslarda ikinci cizgi silik çıkıyor her gün yapmalisin testi benim 7 gün sonra ikiside kipkirmizi çıktı sonraki günde ayniydi 2 gün boyunca iliski oldu 3.gün ikinci cizgi siliklesti yani yumurtam catladi o günü ve sonrasını da değerlendirdim her ihtimale karsi iyiki alip yapmışım 3 ay boyunca takvimden hesaplamaya çalışıyordum megerse yanlis gunleri degerlendirmisim benim yumurtam erken catliyormus çünkü birde cnm instagramda birgebeningunlugu diye sayfa var orasi cok faydali testin nasil yapılacağına kadar videolari var onlari izle