Neslimm Kızlar 19 haftalık gebeyim bebegimin hareketlerini göbegimin 4 5 parmak asagıda hissediyorum kelebek gibi elimi koyuncada hissedyorm. Kasıklarmda aynı hizada hissetmem normalmi yada gerceken bebegimin hareketimi gazla karıstrıyorm diycm ama vuruyo resmen
Neslimm Edssm bide cok asagıda olması tedirgn etti beni iç çamaşırmla aynı hizada sıkıştırırmı onu dye aklmda deli sorular
Bettby Göbek altında olması normal cnm ama hissettiğin şey hıçkırık ta olabilir yutma eylemi başladıgında hıçkırıklarda başlıyor pıt pıt atıyor oradan bişey bende sıklıkla hissediyorum 21 deyim bende
zgdndrm Gayet normal şu anda olması yerde..Endiselenmeyin bende merak içerisindeydim doktoruma sordum büyüdükçe yukarı çıkacak dedi :)
Neslimm Edssm 2 saatte bi oluyo bu canım akşm 10 da daha cok hissedyrm simdi bile elimi koyunca avcumda hissedyrm
Dlrm Ben 25 haftadayım hala bebeğimi aşağıda hissediyorum hala yukarı çıkmadı bazıları ta göbek deliğinin üzerinde hissettiğini söylüyor ama ben daha göbek deliği hizasına bile geçemedim nedendir acaba bilen varmı?
Elfsglm Hissetmen çok normal bende 18.haftamda ilk tam göbeğimin 4-5 parmak altında hissediyordum 😂 şuan 21 haftalık oldum göbek deliğimin oraya kadr çıktı tekmeleri sırtüstü yattığımda da dışardan gözle görülür şekilde tekme atıyor video çekip anneme yolluyorum o derece 😂 bence erken hissedenler olarak çok şanslıyız♥️♥️