31 yaşındayım 4 yaşında bir oğlum var 🤲🏻2.hamileyim bana kalsa böyle bir dünya için gayet yeterliydi oğlum ama Allah’ım korusun hastalığı var , ölümü-kalımı var diye düşünmeye başladım genel manada ve ondan sonra anca cesaret edebildim eee biraz da eşimin 1 sene boyunca baskıları neticesinde yeni yeni sıcak bakmaya başladım daha 7 haftalık hamileyim 🤷🏻♀️ biraz daha büyüsün bebeğiniz bence hem ona hem size haksızlık ve zorluk olur inanın şuan bile oğluma az daha mı ilgi gösterseydim acaba doğduktan sonra onunla çok ilgilenemezmiyim mahrummu kalır diye düşünmüyor değilim