Sunshine48 Arkadaşlar ben 6 haftalıkken gitmiştim ilk doktora 1 ay sonra gel demişti yüzme falan dedi ama denize gitmek için ailecek plan yapılmış Şuan 12 haftalığım acaba aşırı hareket etmeden biraz girip çıksam problem olur mu 🙏
sweetmom1_ Sunshine48 valla canım bence girmesen daha iyi geçen hamile bi arkadaşım tatile gitmişti ordan enfeksiyon kapmış şuanda değerleri yüksek yatışı yapıldı ateş kusma bulantı gibi şikayetlerden gttği yerde bodrumda bi otelin deniziydi ne kdr temiz gibi dursada hiç hijyenik değil özellikle bizim gibi hamileler için tehlikeli.
surprizbebe Sunshine48 denizden enfeksiyon kapacagını düşünmüyorum ben de 4 . Ve 5. Aylarımda gittim girdim yüzdüm sıkıntı olmadı. Mayonu ıslak bırakma sorun olmaz
Babymom07 Sunshine48 ben çok gittim canım hatta 3 gün önce 36. Haftamda bile gittim 😅 bu sefer biraz korktum tabi suyum falan gelse fark edemem diye. Ama yüzmedim kesinlikle kendimi kasmadım zorlamadım. Bir nevi çimdim 🫠
Sunshine48 sweetmom1_ evet haklısın biraz bana da hareket olur vs sıcaklarda da insan bunalıyor girmek istemiştim ama ayaklarımı sokarım olmadı 🫠
Kubrabsyg Sunshine48 canım zaten enfeksiyon bebek düşüğünün en büyük sebeplerinden. Önemsememezlik yapma. Doktoruna danış ama bence bu sene girme enfeksiyon çok tehlikeli be haftan çok küçük kendim yaşadığım için diyorum
sltn2686 Sunshine48 yani denize girmeyi doktorlar bile öneriyor yani havuz olsa girme ama denizden ne olabilirki çok sıcakta kalma mayonla çok ıslak durma yeterki bence , benim girdiğim deniz kalabalık değil temizdi
Tugba2024 Ben 5. Haftadan beri giriyorum şimdi 12 haftalık olduk hala giriyorum. doktorum denizde problem yok kesinlikle havuza girmeyin dedi
Minnaksever Sunshine48 denizden enfeksiyon kapiyorlar hep.ben de girdim azıcık sonra çıktım bişey olmadı ama şimdi enfeksiyon muhabbetini duyunca gitmedim hiç
Epifizbezi Sunshine48 herkeste bir olmuyor ama enfeksiyon riski yüksek denize dalmayın birde özel bölgenize su girmemesi lazım tabi girenler var ama şansa kalmış enfeksiyon kapmamak
97-Mucize Sunshine48 ben girdim valla öyle kendimi yormadan uzaklara gitmeden cıp cıp yaptım çıktım pis saatlerde girmeyin kalabalığa girmeyin olur biter
dorukabioluyor Ben de geçen hafta 12 haftalıktım 20 dk yüzdüm çıktım hemen duş alıp üzerimi değiştirdim enfeksiyon falan kapmadım şükür. Islak mayonuzla kalmayın hemen değişin. 🌸
Sunshine48 sltn2686 öyle yaptım akşamüstü 7 lerde gittim yavaş yavaş yüzdüm mayomu değiştirdim hemen öyleyken bile çok oturmadan eve gelip duş alıp temiz kıyagetler giydim iyi geldi valla