kumsal2727 Kızlar merhaba benim bebeğim 5 aylık ama sağ üst ayağı daha şiş dokunuyorum ağrı yok basabiliyor ama şişlik çok belirgin randevu aldım doktora göturucez ama oncesinde burayada sormak istedim başına böyle birşey gelen var mı bunun sebebi nedir acaba