BetulK0 Kızlar 20.haftadayım otururken birden sol kasığıma ağrı girdi ama hafif ağrı değil karın ağrısı da değil farklı bi ağrı. Ayağa kalkamadım eşimin desteğiyle uzandım masaj yaparak biraz hafifledi ama hala var böyle bişe yaşayan oldu mu
beyzm34 BetulK0 aynısı bnde oldu canım ayaktaydm birden girdi kasığıma agrı kndini koltuğa zor attım uzandım biraz geçti sonra bnce rahim büyüyo bebek büyüyo ondan diye düşündüm ama bilmiyorum
Bsk_cb BetulK0 az önce bulaşık makinesine eğilirken oldu hemde fena bıçak saplanır gibi geçiyor yavaş yavaş
Freefam BetulK0 uzanip dinlendiginizde geciyorsa sikinti yok merak etmeyin ama gecmezse doktorunuzla iletisime gecin ya da acile gidin
BetulK0 beyzm34 geçince bende öyledir dedim ya heralde eğer devam etseydi acile gidecektim benim plesenta aşağıdaydı 17.haftaki kontrolümde henüz tekrar gitmedim detaylı ultrasonu bekliyorum inşallah vakti zamanında sağlıklı bi şekilde gelir 🥹
BetulK0 Freefam uzanıp dinlendiğimde geçti ama şimdi de sağ tarafa girdi adım attırmıyor inşallah sadece rahim büyüdüğü içindir