mommy_pink reglime 1 gün var. aşırı bel ağrım ve kasık ağrım var günlerdir. bugün kahverengi akıntım oldu. aşırı değil ama devam ediyor az az. yerleşme kanası olabilir mi?
2633 mommy_pink ama aşırı bel ağrısı iyi değil gebe olmayadabilirsin o yüzden erken gebelik testi al bence