Arkadaşlar ben 14 temmuzda regl oldum 7.gün lekelenmem tamamen bitti sonrasında değerlendirmeye başladım 3 ağustos pik gözüküyor
fakat ben 31 günde 1 regl oluyorum biraz kafam karıştı birde siz bakar mısınız fotoğrafı nasıl ekleyebiliriz testleri iletmek için?