Meryem345 seda_ay hadi ya 🫤ben boş gebelik yaşadım bir defa ama hiç bir belirti yoktu ve adet günümü bi hafta geçince kendi düştü
Meryem345 Marshmellom bisey soracağım peki ufaktan herhangi bi kıpırtı kaşığınızda batma hareketlilik vs hissettiniz mi ?
Mervecimmm Meryem345 hamilelik belirtilerinin aynısını yaşarsın 9. Haftaya kadar doktor ara ara bakar hala bebek oluşmamışsa ya da kendiliğinden düşük olmamışsa küretaj yapar mecburen.