Ebrucar adm kapağı bilmem de isim değiştirme başlığı açtınız hepimiz şu şekilde değiştirin diye yazdık daha değişmedi kaç gündür. Niye değiştirmiyorsunuz merak ettim?
Haomwok2m Merhaba birsey sormak istiyorum kullanıcı adımı değiştirmek istiyorum onu nasıl yapıyoruz acaba
kalorisizpatates Haomwok2m sabitlenen postları takip et bazen moderatörler kullanıcı adı değişimi diye başlık açıyor oradan talep edebilirsin
rich_mom Sermec27 bwnim de böyle görünüyor ama başkası goremiyor heralde yada 24 saat sonra falan mı oluyor anlamadim