Ben de 32.haftadayım bunları kaşıntıdan uyuyamazken yazyorum. tahlillerimde sorun çıkmadı. Heryerim kaşınmaktan çizik bazı yerlere kan oturdu o derece kaşınıyorum. Salı tekrar kadındoğuma randevum var cumaya da dermatolojiye aldım her gece çıldırmak üzereyim