Nananan Bende şimdi eşime diyorum bak çok güzel isim diye inşallah doğana kadar ikna edicem:D isim önerisi olarak ben Sinâ ismini de çok beğeniyorum inşallah Efraim Sinâ koymak istiyorum Sinâ yı önerebilirim sana ya da favori listemde Kıvanç Aslan var bide