Baby_ygt Hamilelikte ishal yada kabız oluyorum 11 haftalıgız kan ilacı içiyorum ondan kaynaklı oldugunu düşünüyorum ama kansızlığım aşırı var kullanmasamda benim için sıkıntı yaratır napmalıyım zamanla düzelirmi
cLearQueen Baby_ygt zamanla düzelmesi icin beslenmeni duzenlemen lazım canım. Posalı yiyecekler ve yesillik ye.. kayisi seftali gibi meyvelerden tüket ve bagirsak.sagligina dikkat et yogurt ye ayran ic
Baby_ygt cLearQueen aslında 3 aylık dönem ve mide bulantılarım aşırı var umarım geçer de istediğim şeyleri tüketebilirim