simsekkiz8 Kizlar Bat 1 temmuzdu hamileyim. Gögüslerim 2 gündü aşırııı agriyo hemde ateşi var yalniz göguslerde şişmiş ve ateşi var. Dr sordum normal dedi. Hic yaşayan oldumu naptiniz agri gecmesi icin?🙁