Zkara benimde riskli geçiyor 25+3 hiç bişey almamıştım korkuyordum ama artık yavaştan başladık doktorlara göre büyük ihtimalle erken doğum olacak gibi görünüyor en azından bebeğin kıyafetleri benim kıyafetlerim hastene çantası hazır olsun dedik bir kaç bişey aldık inşallah yakın zamanda yıkayıp ütülenecek ama büyük eşyalarından hiç bir şey almadım umarım korkularımiza uğramadan vaktinde sağlıkla kucağımıza alırız