Benimminikim İkiz oğluşlarımm var çok şükür rabbim nasıp etti bir de kızım olsun istiyorum önemli olan sağlıkla doğması ama insanın içi istiyor herkes erkek diyor 🥹🫂
Mervecimmm Benimminikim bilmem hayırlısı. Benim de bir kızım var. İkincisi için hiçbir tercihim yok Rabbim ne verirse. Bir kızım var ya sonrası önemli değil 😁
Ervaidil Benimminikim mayısta hamile kaldım şubat doğum gözüküyor ve herkes erkek diyor haftaya bugün öğrenmiş olucaz sağlıklı gelsin hayırla gelsin ❤️
meryemerdem Benimminikim hemen geldik 🙋🏻♀️ 8+2’yim sanırım Mart annesi olacağım bende ilk gebeliğim biraz bilgi verin bana, iç sıkıntıları depresifler normal mi? Kolumu kaldırıp rimel sürmeye halim yok çok korkuyorum çökerim bakımsız anneler gibi olurum diye..
Elif_duman Benim bir oğlum var şubat ayında doğmuştu. İkincisi mart ayında olacak nasipse bende çok merak ediyorum 🥹🤎
Guzelanne56 Benimminikim eşinize bağlı hangı kromozu gonderdıyse o olucak😁 mart ayında saat gıbı butun erkekler y kromozomu göndermiyorlar 😂 rabbım sağlıkla hayırla gönlünüzden geçeni nasip etsın ınsallah ❤️❤️
Benimminikim Guzelanne56 inşallah Xkromozom göndermiştir 😅 vallahi günün her saati duadayim rabbim gönlümüse göre versin
Benimminikim meryemerdem sanırım herkes aynı durumda yalnız olmadığıma sevindim açıkçası bu dönem geçicidir diyorum önemli olan ruh halimiz kendimizi iyi hissetmeye başlayacağız bebisler sağlıkla gelsin 🥰