Ozlmklc35- 3.gün dondurulmuş çift emrio tranferi oldum tranferim 10.günü beta devlet hastanesinde 108 çıktı 5.tranferimdi çok sevindim ilk kez pozitif gördüm 12.gün özel lap da kan verdim 138 çıktı lap farkından mı yavaş mı yükseliyor korkuyorum açıkcası
Ozlmklc35- 2 katı artması lazım tüp ya da normal fark etmez genel de iki katı yada en az %60 olması lazım kimyasal mı olucak laboratuvar farkından mı böyle oldu anlam veremedim acaba böyle az az yükselip sonra düzelen varmı diye merak ediyorum
Ozlmklc35- Aynı yerde vermedim farklı yerde verdim yarın en son verdiğim yerde tekrar kan vericem böyle labaratuar farklılığı yaşan var mı ?
Halme Ozlmklc35- labaratuvar aynı olması gerek. Mümkünse aynı yerde verin. İns öyledir, üzülmeyin. Allah yardımcıniz olsun
Ervaidil Ozlmklc35- seni üzmek istemem ama farklı yerlerde de versen aradaki fark bu kadar olmuyor yarın tekrarla umarım 2 katı artmıştır