Biraz gülelim eskiler gelir aklımıza. İlk yaptığım yemek makarnaydı 10 yaşındaydım anne babam alış verişe gittiler bende sürpriz olsun diye yemek yapayım dedim bütün makarnayı tencereye boşalttım yarısı yandı yarısı kaldı bişey olmaz üstüne su döker yanıkları alırım dedim artık nasıl yandıysa makarna pencereden dumanlar çıkıyormuş annem poşetleri yolda atıp eve koşmuş kadının kalbi duracak nerdeyse kızmadı babam da akıllı kızım yemek yapmış yerim tabi dedi 2 kaşık yedi kalanını ise annem tencere ile birlikte çöpe attı 😂😂