Kivircikkuala benim de hiç belirtim olmamıştı 10+4 haftalık gebeyim hala bir belirtim yok hatta sadece tek belirtim adet olmamak diyebilirim🥰 kendinizde belirti aramayın bol bol dua edin ben telefondan meryem suresi açıp karnıma yakın koyup elim karnımda dinliyordum. Ve her gün mutlaka haşlanmış yumurta, yoğurt, kefir, avokado, ceviz, badem, kabak çekirdeği tüketin. Çay kahve mümkün olduğu kadar içmeyin inşallah tutunur bebişiniz🤲🏻👶🏼 9.gün kanda pozitifi gördüm beta 255 ile kanda pozitif gördükten sonra idrar testi yaptım productor en iyi marka çok silik çıktı o yüzden idrar testi yapmamaya çalışın ve farklı şeylerle meşgul olun🤲🏻