Shda ben öğrendiğimde 10 günlüktü bhcg 14 çıkmıştı etrafımda herkes vajen muayene yaptırmamam gerektiğini soyledi ve şuan gidersen vajinadan bakarlar dedi. Bende acikcasi korktum ve 6 haftalik olana kadar gitmedim ama 4-5gunde bir bhcg olcturdum yükselip yukselmedigine baktirdim. 6+6da gittim karından bakıldı kese göründü kalp atışı için erken olduğunu söyledi. Istanbul uskudarda yaşıyorum zeynep kamil hastanesi çoğunlukla gebelerde vajen muayeneyi mecbur kalmadıkça yapmıyor. 10 gün sonra bidaha gel kalbine bakıcaz dedi gittim bebegin ölçülerinden aslında 7+3 haftalık olduğunu geç döllenme gerçekleştiğini ve kalp atışını duymak yerine göstermek taraftarı olduğumu söyledi sanırım kalp atışı duymak için ekstra ışın vermeleri gerektiğini söyleyince istemedim. Gördüm sadece çok güzeldi gerçekten 😊 şimdi bundan sonra ne zaman gitmeliyim bilmiyorum 11.haftada 2li test var o zamana kadar gitmesem mi bilemedim