Guzelanne56 sltn2686 60 dan 55 e kadar düştüm hepsınden de fazla verdim 4 ay saglıklı beslendım yürüyüş yaptım aralıkta başladım mart ortasında bıttı dıyetım 4 ay bıle sürmeden vermısım hepsını☺️😱
meryinthemood sltn2686 boyum fazla uzun değil ama önemli de değil benim için. ben çalışıyorum hiç iştah eksikliği olmadı hatta kanama alanım olduğu için progestan iğne+hap kullanıyordum bi ara bayağı açmıştı iştahımı ona rağmen kontrollü gitmeye çalıştım diyetisyen eşliğinde. Bana hiçbir zaman gelecek hafta kilo almamış olarak gel demedi her hafta yarım gram almam gerektiğini söyledi. Arada fast food da yedim çalıştığım içn yalan yok. Bazen yemek yiyemediğim direkt istifra ettiğim de oldu. Ama bir yıl sonra tedavilerle uğraştım ve kendiliğmden hamile kaldım ondan tadını çıkarmaya çalışıyorum. Kilo dediğin verilir ama kendimi almayacağım diye de strese sokamam maalesef🙆♀️
Ezgi3535 Bn 16 +3 haftadayım kilo almadım 72kiloyum kustum ve iştahım çok kapandı o yüzden de oldu 4 5gnüdür iyim 20ye kdar almazsam diyorum dikkat etmeye çalışıyorum ilk gebe liğimde 68 kaldım 78 le doğum ypatım 35 haftada doğmuştu bunda braZ daha fazla kiloyla kaldım ilk öğrendgmde 74 filen olmuştum sonra 72ye düstüm bulantilarim olunca
meryinthemood sltn2686 hap ve iğneyi bıraktıktan sonra kilo almam da durdu zaten şuan cok mutluyum inşallah hepimiz güzel hamilelik geçririz ve sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı doğururuz🌸 kadınlar lütfen birbirinize kilo zorbalığı yapmayın kilo almak da normaldir, vermek de hiç de almamak da. Hepimiz çiçek gibiyiz 🌸🌸
Mhtpdrmz06 sltn2686 yok canım bence sende çok ideal almışsın. Bende iştahsızlık vardı ya hala çok iştahlıyım diyemem. 5 yasında oğlum var onunla dolaşmaktan devamlı hareket halinde olmaktan az aldım ve akşamları her gün yürüyüş yapıyorum 8bin adımın altına düşmemeyd çalışıyorum çünkü kabızlıkta yaşıyorum. Oğlumda 14 kilo almıştım. Şuan da boyum 1.60 kilom 50.450 😊 zayıf hamile kaldım zaten ikisinde de
Assenas Ben 85 ile hamile kaldım 87,5-88 arası gidip geliyorum valla etliyim butluyum mutluyum. Mide bulantım oldu ama kusmam olmadı bulandıkça üstüne gittim ben öyle geçti. 17 hafta oldu, allah 37 leri kazasız belasız göstersin ❤️❤️