Merhaba kızlar ben hayıt otuna başladım . O ay reglim 4 5 gün gecikti. 8 9 gün süren reglim, 7. Güne kadar çok çok azalarak bitti . Sonrasındaki regl zamanım 8 gün önce oldu . Oda az az kanamayla 7 gün sürdü . Bu ayda içiyorum fakat aşırı olan kanamam az az geliyor 5. Günüm kesildi kesilecek gibi . Bu anormal mi sizce kullanıp bu şekilde gunlerı degısen surecı azalan oldumu ??? Yoksa iyi bişeymi bu acaba ? Ben 2. Çocuk için uygulamaya başladım sadece adet süremde içtim