Kizlarrrr 2. Gebelik erken bekliyorduk olmadı 37+4 ten yaziyorum hafif regl ağrılarım vardı ama dün gece 4.5 ta bı ağrıya uyandım lavaboya gittim nişanim gelmiş neyse dedim hemen doguramam heralde ilk kızımı Nisan gelfikten 2 gün sonra doğurmuştum çünkü geri geldik yatağa yatamadikm 15 sonra 10 dakikalara düştü sancı eşimi uyandırdım çıktık grldik saat 7 de hastaneye geldik açılma bakıldı 6 cm olmuş ben şok bu kadar agriyl baya olmuş dedim ama başladım epidural istemeye işte dayan zaten dogurcaksin falan dediler saat 9 da beni çatalın oraya aldılar artık burdasın sancı gelince ikin dediler öyle yaptım bn daha şiddetli bekliodum ilk kızımda 7 cm den sonra suni verilmişti o çok kotu neyse bn başladım bana epidural anestezi yapın sonra kakam geliyodu hissettim cocukmus geldi dedim kesi atmadi ama üstten bı dikiş var çok rahatladım çok şükür rabbim e yokluklarini göstermesin ayet okufum hep summes sebire yesserahu ayeti kolay gecti