Berhif-21 Kızlar 6.haftadayım düşük tehdidi var dedi doktor kalp atışları yavaş ne yapmam lazım birşey olur mu acaba tedirginim iğne ve ilaç tedavisi verdi
MiracAlpinveUmutunAnnesi Berhif-21 Bol bol yatın. Mümkünse sadece tuvalete kalkın. 12 hafta 3 günlük hamileyim benim de düşük riskim var perşembe günü kanamam oldu full yatıyorum.
Berhif-21 MiracAlpinveUmutunAnnesi çalışıyorum artık çalışma saatlerimi azaltacaklar ama banka sektöründeyim hep oturuyorum bir lavaboya kalkıyorum o da dakika başı
Yasss11 İlaçlarına devam edip dinleniceksin benim kizimda oyleydi çok dikkat ettim şükür sağlıklı doğdu