Zeusss 16. haftadan beri kullanıyorum palmers kakao yağı kullandım, weleda kavanoz, incia çatlak kremi, biooil organik.
En iyisi incia cok güzel nemlendiriyor. Biooil tek basına yeterli gelmiyor yanında bir vücut nemlendiricisi de sürüyorum. Badem yağı da denedim o da fena değildi.
Aralarında en fiyat performans ürünü incia diyebilirim özetle.
34+3 çatlamadım🌸 tabi tüm bunların yanında beslenmeye dikkat ederek orantılı ve yavas kilo almak bence daha önemli. Hamurişi tatlı vs tüketmiyorum